Faqja jonë e internetit përdor cookies për analiza statistikore dhe për të përmirësuar përvojën e përdoruesit. Duke vazhduar me përdorimin e faqes sonë, ju pajtoheni me këto kushte. Për më shumë informacion, ju lutemi lexoni Politikat e privatësisë dhe mbrojtja e të dhënave personale.

x
x

TOYOTA E RE C-HR

Përzgjedhja e ngjyrës

E bardhë

Pajisjet

CENTER (vetëm për 1.8 HSD)

EKSTERIORI

  • Disqe alumini 17" me goma 215/60 R17
  • Gomë rezervë e përkohshme
  • Drita dite automatike me funksion "Follow-me-home"
  • Dritat e para me rregullim në lartësi
  • Pasqyrat anësore në ngjyrën e mjetit, elektrike, me ngrohje dhe me sinjale të integruara
  • Dritat e para LED
  • Drita mjegulle para
  • Fshirëset e para dhe të prapme me intervale të programueshme
  • Ngrohje e xhamit të pasëm
  • Bisht (spoiler) i pasëm tip skelet me dritë frenash të integruar
  • Antenë tip "peshkaqen"
  • Dorezat e dyerve dhe bumperat në ngjyrën e mjetit
  • Mbrojtese të trupit të mjetit në ngjyrë të zezë
  • Xhamat e pasëm me nuancë jeshile me mbrojtje UV

INTERIORI - KOMFORTI DHE LUKSI

  • Toyota Safety Sense, që përfshin: 1) Siguri Aktive për Parandalimin e Përplasjeve me detektim të këmbësorëve; 2) Adaptive Cruise Control; 3) Asistencë për mbajtjen e korsisë; 4) Dritat e gjata automatike
  • Kontroll automatik i klimës me 2 zona
  • Xhamat e parë dhe të pasëm elektrikë
  • Timon i veshur me lëkurë me butona të kontrollit të audios dhe klimës
  • Timon i rregullueshëm në lartësi dhe thellësi
  • Sinjalizues për sinjalet e kthimit
  • Mbyllje qendrore në distancë
  • Ekran TFT multifunksional 4.2"
  • Tapiceri tekstile e zezë
  • Sediljet e pasme me suport anësor (komponentë të ndara të mbështetëseve të kurrizit)
  • Frenat e dorës elektrike
  • Tapiceri e butë e panelit të sipërm
  • Ndriçim ambiental
  • Ndriçim i brendshëm dhe në bagazh
  • Mbrojtëset e diellit me ndriçim dhe pasqyra të integruara
  • Tapetë tekstili origjinal Toyota
  • Sediljet e para me rregullim manual (sedilja e shoferit me rregullim në lartësi)
  • Leva e marshit e veshur me lëkurë
  • Sediljet e pasme me palosje dhe raport ndarje 60:40
  • Mbulesë e pjesës së bagazhit
  • Mbeshtetëse krahu para me hapësirë magazinimi
  • Kuti magazinimi në kroskot
  • Dy mbajtëse gotash për sediljet e para
  • Prizë 12V/120W për sediljet para

AUDIO, KOMUNIKIMI & INFO

  • Sistem multimedial Toyota Touch 2 me Apple Car Play dhe Android Auto:
    - Ekran me prekje dhe ngjyra 8" me rezolucion të lartë
    - Ekran për kameran e pasme të parkimit me vija drejtuese
    - 6 altoparlantë
    - Radio FM / AM
    - Porta USB dhe Audio për lidhje iPod® dhe MP3
    - Kontroll i plotë nëpërmjet ekranit me prekje të iPod dhe MP3
    - Lidhje Bluetooth 3®, shkarkim automatik i listës së kontakteve
    - Si pasojë e dixhitalizimit Toyota Touch 2 suporton vetëm media audio dixhitale (Smartphone, USB, MP3) dhe nuk ka CD
    - Sistem Smart Start

CLUB

(Shtesë kundrejt CENTER)

EKSTERIORI

  • Disqe alumini 18" dyngjyrëshe me goma 225/50 R18
  • Xhamat e pasëm të errësuar
  • Sensorë parkimi

INTERIORI- KOMFORTI DHE LUKSI

  • Sediljet e para me ngrohje
  • Sediljet e shoferit dhe pasagjerit para të rregullueshme në lartësi
  • Fshirëse xhami automatike (sensorë shiu)
  • Tapiceri e zezë me qepje blu
  • Suport i mesit (lumbar) elektrik

CULT

(Shtesë kundrejt CLUB)

EKSTERIORI

  • Ndriçuesit e projektorëve para me drita LED
  • Sistem inteligjent hyrje dhe ndezje - Smart Entry & Start System
  • Disqe alumini 18" me goma 225/50 R18
  • Pasqyrat anësore elektrike, me ngrohje, me palosje dhe me sinjale anësore të integruara
  • Dritat e pasme LED

INTERIORI - KOMFORTI DHE LUKSI

  • Tapiceri premium me ngjyrë - blu & zezë
  • Detaje interiori në blu elektrike dhe violet e lehtë
  • Kondicioner automatik me dy zona me filtër nanoE për pastrimin e ajrit dhe eliminimin e aromave
  • Sensorë parkimi inteligjent me funksion parkimi

TOYOTA C-HR HYBRID: DREJTIMI, SIGURIA AKTIVE DHE DINAMIKA E DREJTIMIT:

  • Toyota C-HR është mjeti i parë në segment që ofron teknologjinë hibride!
  • FULL HYBRID benzinë - elektrike me sistem Hybrid Synergy Drive, që integron motorin e benzinës 1.8-litër ose 2.0-litra dhe motorin elektrik
  • Transmision elektronik vazhdimisht i ndryshueshëm (E-CVT)
  • 4 modalitete drejtimi: EV / NORMAL / ECO / SPORT
    - Modaliteti EV operon automatikisht në të gjitha Toyota hibride. Nën 50 km/h (në drejtim, shpejtësi konstante, ulje shpejtësie ose ndalim) sistemi hibrid në mënyrë të padukshme ndez dhe fik motorin e benzinës, duke përdorur motorin elektrik si fuqinë kryesore të drejtimit - pothuajse pa zhurmë, pa konsum karburanti dhe zero emetime të CO2. Deri në 50% të kohës në lëvizjet urbane, Toyota hybrid përdor fuqinë elektrike, e cila rezulton në një konsum shumë të ulët të karburantit. Kur modaliteti EV aktivizohet manualisht, sistemi hibrid përdor të tërë potencialin e energjisë elektrike (qoftë para se bateria hibride të jetë e ulët, ose shoferi kërkon përshpejtim maksimal).
    - Modaliteti NORMAL është standart dhe mundëson balance optimale ndërmjet eficiencës dhe fuqisë.
    - Modaliteti ECO redukton ndjeshmërinë e përshpejtuesit (gazit) për një drejtim eficient dhe sistemi i kontrollit të klimës fillon të punojë në mënyrë më eficiente.
    - Modaliteti SPORT rrit ndjeshmërinë e përshpejtuesit (gazit) dhe sistemi hibrid përshtatet per një drejtim sportiv.

SI PUNON TOYOTA C-HR HYBRID:

  • 1) Ndezja, Fikja: Në ndezje Toyota C-HR Hybrid furnizohet menjëherë me fuqi nga motori elektrik.
  • 2) Kushte normale të drejtimit: Në shpejtësitë mbi 50 km/h futet në punë motori shumë i avancuar dhe eficient i benzinës, pothuajse pa zhurmë, por përsëri asistohet nga motori elektrik kur kërkohet. Nëpërmjet shpërndarjes pothuajse perfekte të dy burimeve të energjisë, sistemi hibrid siguron një komfort të veçantë drejtimi – shoqëruar me emetime dhe konsum të ulët.
  • 3) Përshpejtimi (akselerimi) i plotë: Përshpejtoni fuqishëm dhe motori elektrik menjëherë mbështet motorin e benzinës ngjashëm me një "turbocharger". Kjo mundëson një fuqi elektrike në të katër rrotat për të siguruar përshpejtim të shpejtë, linear dhe të fuqishëm në shpejtësinë maksimale të automjetit. Reagimi i menjëhershëm dhe elasticiteti i automjeteve hibride gjatë parakalimit janë spektakolare!
  • 4) Ngadalësimi, Ndalimi, Frenimi: Kur ngadalësoni ose jeni duke ndaluar, sistemi hibrid fik motorin e benzinës dhe i kthen të dy motorët elektrikë ne frena elektromagnetike dhe gjenerator. Duke bërë këtë gjë plotëson frenimin dhe përdor energjinë kinetike të mjetit (të cilën automjetet e tjera e humbasin përmes nxehtësisë) duke e kthyer atë në energji elektrike dhe e ruajnë atë në baterinë hibride. E njejta energji e përftuar përdoret më pas për të vënë në lëvizje makinën. Kjo është arsyeja se pse mjetet Toyota plotësisht hibride janë më eficiente, frenojnë më mirë dhe nuk kanë nevojë për karikim në sistemin elektrik. Gjeniale dhe eficiente!

TOYOTA C-HR: DREJTIMI, SUSPENSIONI, SIGURIA AKTIVE DHE PASIVE DHE DINAMIKA E DREJTIMIT

SIGURIA AKTIVE, DINAMIKA E DREJTIMIT DHE SUSPENSIONI

  • Sistemi i sigurisë aktive Toyota Safety Sense, përfshin:
  • Sistemin e Para-Përplasjes (PCS)
  • Sinjalizim i daljes nga korsia (LDA)
  • Dritat e gjata automatike (AHB)
  • Adaptive Cruise Control (ACC)
  • Sistem frenimi anti-bllokim (ABS) me shpërndarje elektronike të forcës së frenimit (EBD) dhe asistencë në frenim (BA)
  • Kontroll i tërheqjes (TRC) me bllokues automatik të rrotave, shpërndarje të rrotullimeve and kontroll elektronik të shpejtësisë së motorit.
  • Kontroll i stablitetit të mjetit (VSC)
  • Asistencë e kontrollit të nisjes në të përpjetë (HAC). Automatikisht mban mjetin të palëvizur për 2 sekonda pas lëshimit të pedalit të frenit.
  • Timon elektrik (EPS) me kontroll variabël të lëvizjes
  • Sinjal me dritë i frenimit të emergjencës (EBS)
  • Sistem lajmërimi i presionit të gomave (TPWS)
  • Suspension i parë MacPherson
  • Suspension i pasëm Double wishbone

SIGURIA PASIVE

  • Parakolp dhe trup i mjetit që absorbojnë energjinë për siguri maksimale të këmbësorëve gjatë përplasjes
  • 6 SRS Airbags në standart:
    - 2 SRS Airbags përpara për shoferin dhe pasagjerin (Me 2 faza për shoferin, me 2 qese për pasagjerin, çelës ON/OFF për airbag-un e pasagjerit)
    - 2 SRS Airbag anësor për shoferin dhe pasagjerin
    - 2 airbag anësor perde për rreshtin e parë dhe të dytë
  • Rripat e sigurimit para me kapje në 3 pika me para-tensionues, limitator force dhe rregullim të lartësisë
  • Rripat e sigurimit të rreshtit të dytë me kapje në 3 pika
  • Lajmërues për vendosjen e rripit të sigurimit për sediljet e para
  • Sediljet e para me mbështetëse koke me sistem për mbrojtjen e lëndimit të qafës
  • Mbështetëset e kokës me rregullim lartësie për të 5 sediljet
  • Sistem Isofix për sediljet e mbrapme anësore
  • Sistem i bllokimit të fëmijëve
  • Sistem alarmi origjinal me imobilizer dhe komandë me pult

Specifikimet teknike

 

SPECIFIKIMET TEKNIKE HYBRID 

 

1.8 HYBRID
2WD

 

2.0 HYBRID
2WD

Drejtimi

2WD / Rrotat e para aktive

Transmisioni Tipi Automatik, Hybrid E-CVT
Vëllimi i motorit cmᶾ 1798 1987
Fuqia maksimale e sistemit hibrid kf 122 184
Fuqia maksimale e motorit të benzinës kf/rpm 98 / 5200 152 / 6000
Fuqia maksimale e motorit elektrik

kf

72 109
Rrotullimet maksimale të motorit të benzinës Nm/rpm 142 / 3600 190/4400-5200
Rrotullimet maksimale të motorit elektrik Nm 163 202
Shpejtesia maksimale km/orë 170 180
Akselerimi (0-100 km/orë) sekonda 11.0 8.2
Konsumi i kombinuar WLTP* litra/100 km 4.9 5.3
Shpejtësi e ulët WLTP* litra/100 km 4.1 4.9
Shpejtësi mesatare WLTP* litra/100 km 3.9 4.3
Shpejtësi e lartë WLTP* litra/100 km 4.3 4.7
Shpejtësi shumë e lartë WLTP* litra/100 km 6.2 6.5
Kapaciteti i serbatorit litra 43
CO2 cikël i kombinuar WLTP* gram/km 111 120
CO2 Shpejtësi e ulët WLTP* gram/km 93 110
CO2 Shpejtësi mesatare WLTP* gram/km 89 98
CO2 Shpejtësi e lartë WLTP* gram/km 98 106
CO2 Shpejtësi shumë e lartë WLTP* gram/km 141 147
Norma e emetimit të gazrave

Euro

EURO 6 AM EURO 6 AP
Gjatësia/Gjerësia/Lartësia mm 4390 / 1795 / 1555
Distanca aksiale mm 2640
Kapaciteti i bagazhit litra 297-377


*WLTP - Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure - Procedura e provës së mjeteve të lehta të harmonizuar në të gjithë botën

Galeria