Faqja jonë e internetit përdor cookies për analiza statistikore dhe për të përmirësuar përvojën e përdoruesit. Duke vazhduar me përdorimin e faqes sonë, ju pajtoheni me këto kushte. Për më shumë informacion, ju lutemi lexoni Politikat e privatësisë dhe mbrojtja e të dhënave personale dhe Njoftimi mbi privatësinë.

x
x

TOYOTA E RE C-HR

Përzgjedhja e ngjyrës

E bardhë

Pajisjet

CENTER 

Pjesa e jashtme

  • Disqe alumini 17" me goma 215/60 R17
  • Gomë rezervë e përkohshme
  • Drita dite automatike LED me funksion "Follow-me-home"
  • Rregullim në lartësi i ndriçimit përpara
  • Pasqyrat anësore në ngjyrën e mjetit, elektrike, me ngrohje dhe me sinjale të integruara
  • Fshirëset e para dhe të pasme me intervale të programueshme
  • Ngrohje e xhamit të pasëm me fikje automatike
  • Bisht (spoiler) i pasëm tip skelet me dritë frenash të integruar
  • Dorezat e dyerve dhe bumperat në ngjyrën e mjetit
  • (ASL) Limitator shpejtësie i adaptueshëm
  • Xhamat e pasëm me nuancë jeshile me mbrojtje UV,dhe mbrojtje termike.

Pjesa e brendshme

  • Kontroll automatik i klimës me 2 zona
  • Xhamat e parë dhe të pasëm elektrikë
  • Timon i veshur me lëkurë me butona të kontrollit të audios dhe klimës, komanda për telefonin, ekranin multi-informacion, Toyota Safety Sense dhe limitatorin e shpejtësisë.
  • Timon i rregullueshëm në lartësi dhe thellësi
  • Sinjalizues për sinjalet e kthimit
  • Mbyllje qendrore në distancë
  • Mbështetëse anësore më të larta dhe më të theksuara për sediljet (me mbështetëse anësore të veçanta për shpinën)
  • Frenat e dorës elektrike
  • Ndriçim ambiental
  • Ndriçim i brendshëm dhe në bagazh
  • Ndriçim në momentin e hyrjes dhe daljes nga makina.
  • Drita mjegulle para
  • Sediljet e para me rregullim manual (sedilja e shoferit me rregullim në lartësi)
  • Leva e marshit e veshur me lëkurë
  • Sediljet e pasme me palosje dhe raport ndarje 60:40 me anë të tërheqjes së një leve (sistem Toyota Easy Flat)
  • Mbulesë e çmontueshme në pjesën e bagazhit
  • Mbështetëse krahu për sediljet e para me hapësirë magazinimi
  • Kuti magazinimi në kroskot
  • Dy mbajtëse gotash për sediljet e para
  • Prizë 12V/120W për sediljet para
  • Ekran TFT multifunksional 4.2“
  • Tapiceri tekstile e zezë
  • Tavan me tapiceri tekstile të zezë
  • Airbag në pjesën ballore dhe anësore për shoferin dhe pasagjerin si dhe airbag anësor perde për rreshtin e parë dhe të dytë

Audio, Komunikimi dhe Informacioni

Sistem multimedial Toyota Touch 2 me Apple Car Play dhe Android Auto:

  • Ekran me prekje dhe ngjyra 8" me rezolucion të lartë
  • Ekran për kameran e pasme të parkimit me vija drejtuese
  • 6 altoparlantë
  • Radio FM / AM
  • Porta USB dhe Audio për lidhje iPod® dhe MP3
  • Kontroll i plotë iPod dhe MP3 player nëpërmjet ekranit me prekje
  • Lidhje Bluetooth 3®, shkarkim automatik i listës së kontakteve, muzikës dhe telefonatave “hands-free”
  • Si pasojë e dixhitalizimit Toyota Touch 2 suporton vetëm media audio dixhitale (Smartphone, USB, MP3) dhe nuk ka CD

CLUB

(Shtesë kundrejt CENTER)

Pjesa e jashtme

  • Disqe alumini 18" dyngjyrëshe me goma 225/50 R18
  • Ngjyrë e jashtme bi-tone
  • Fshirëse xhami automatike (sensorë shiu)

Pjesa e brendshme

  • Sediljet e para me ngrohje
  • Sediljet e shoferit dhe pasagjerit para të rregullueshme në lartësi
  • Suport i mesit (lumbar) elektrik per sediljen e shoferit
  • 4 sensorë parkimi inteligjent në pjesën e përparme dhe 4 sensorë parkimi inteligjent në pjesën e pasme me funksionin e ndalimit emergjent kur dedektohet një pengesë
  • Sediljet e kombinuara me lëkurë sintetike dhe material tekstili
  • Sistemi Toyota Smart Connect multimedia

TOYOTA C-HR HYBRID: DREJTIMI, SIGURIA AKTIVE DHE DINAMIKA E DREJTIMIT:

  • Toyota C-HR është mjeti i parë në segment që ofron teknologjinë hibride!
  • FULL HYBRID benzinë - elektrike me sistem Hybrid Synergy Drive, që integron motorin e benzinës 1.8-litër ose 2.0-litra dhe motorin elektrik
  • Transmision elektronik vazhdimisht i ndryshueshëm (E-CVT)
  • 4 modalitete drejtimi: EV / NORMAL / ECO / SPORT
    - Modaliteti EV operon automatikisht në të gjitha Toyota hibride. Nën 50 km/h (në drejtim, shpejtësi konstante, ulje shpejtësie ose ndalim) sistemi hibrid në mënyrë të padukshme ndez dhe fik motorin e benzinës, duke përdorur motorin elektrik si fuqinë kryesore të drejtimit - pothuajse pa zhurmë, pa konsum karburanti dhe zero emetime të CO2. Deri në 50% të kohës në lëvizjet urbane, Toyota hybrid përdor fuqinë elektrike, e cila rezulton në një konsum shumë të ulët të karburantit. Kur modaliteti EV aktivizohet manualisht, sistemi hibrid përdor të tërë potencialin e energjisë elektrike (qoftë para se bateria hibride të jetë e ulët, ose shoferi kërkon përshpejtim maksimal).
    - Modaliteti NORMAL është standart dhe mundëson balance optimale ndërmjet eficiencës dhe fuqisë.
    - Modaliteti ECO redukton ndjeshmërinë e përshpejtuesit (gazit) për një drejtim eficient dhe sistemi i kontrollit të klimës fillon të punojë në mënyrë më eficiente.
    - Modaliteti SPORT rrit ndjeshmërinë e përshpejtuesit (gazit) dhe sistemi hibrid përshtatet per një drejtim sportiv.

SI PUNON TOYOTA C-HR HYBRID:

  • 1) Ndezja, Fikja: Në ndezje Toyota C-HR Hybrid furnizohet menjëherë me fuqi nga motori elektrik.
  • 2) Kushte normale të drejtimit: Në shpejtësitë mbi 50 km/h futet në punë motori shumë i avancuar dhe eficient i benzinës, pothuajse pa zhurmë, por përsëri asistohet nga motori elektrik kur kërkohet. Nëpërmjet shpërndarjes pothuajse perfekte të dy burimeve të energjisë, sistemi hibrid siguron një komfort të veçantë drejtimi – shoqëruar me emetime dhe konsum të ulët.
  • 3) Përshpejtimi (akselerimi) i plotë: Përshpejtoni fuqishëm dhe motori elektrik menjëherë mbështet motorin e benzinës ngjashëm me një "turbocharger". Kjo mundëson një fuqi elektrike në të katër rrotat për të siguruar përshpejtim të shpejtë, linear dhe të fuqishëm në shpejtësinë maksimale të automjetit. Reagimi i menjëhershëm dhe elasticiteti i automjeteve hibride gjatë parakalimit janë spektakolare!
  • 4) Ngadalësimi, Ndalimi, Frenimi: Kur ngadalësoni ose jeni duke ndaluar, sistemi hibrid fik motorin e benzinës dhe i kthen të dy motorët elektrikë ne frena elektromagnetike dhe gjenerator. Duke bërë këtë gjë plotëson frenimin dhe përdor energjinë kinetike të mjetit (të cilën automjetet e tjera e humbasin përmes nxehtësisë) duke e kthyer atë në energji elektrike dhe e ruajnë atë në baterinë hibride. E njejta energji e përftuar përdoret më pas për të vënë në lëvizje makinën. Kjo është arsyeja se pse mjetet Toyota plotësisht hibride janë më eficiente, frenojnë më mirë dhe nuk kanë nevojë për karikim në sistemin elektrik. Gjeniale dhe eficiente!

Specifikimet teknike

 

SPECIFIKIMET TEKNIKE HYBRID 

 

1.8 HYBRID
2WD

 

2.0 HYBRID
2WD

Drejtimi

2WD / Rrotat e para aktive

Transmisioni Tipi Automatik, Hybrid E-CVT
Vëllimi i motorit cmᶾ 1798 1987
Fuqia maksimale e sistemit hibrid kf 122 184
Fuqia maksimale e motorit të benzinës kf/rpm 98 / 5200 152 / 6000
Fuqia maksimale e motorit elektrik

kf

72 109
Rrotullimet maksimale të motorit të benzinës Nm/rpm 142 / 3600 190/4400-5200
Rrotullimet maksimale të motorit elektrik Nm 163 202
Shpejtesia maksimale km/orë 170 180
Akselerimi (0-100 km/orë) sekonda 11.0 8.2
Konsumi i kombinuar WLTP* litra/100 km 4.8-5.2 5.2-5.7
Shpejtësi e ulët WLTP* litra/100 km 4.0-4.4 4.8-5.3
Shpejtësi mesatare WLTP* litra/100 km 3.8-4.2 4.3-4.8
Shpejtësi e lartë WLTP* litra/100 km 4.3-4.7 4.7-5.0
Shpejtësi shumë e lartë WLTP* litra/100 km 6.1-6.5 6.4-6.8
Kapaciteti i serbatorit litra 43
CO2 cikël i kombinuar WLTP* gram/km 109-118 119-128
Norma e emetimit të gazrave

Euro

EURO 6 AP EURO 6 AP
Gjatësia/Gjerësia/Lartësia mm 4390 / 1795 / 1555
Distanca aksiale mm 2640
Kapaciteti i bagazhit litra 297-377


*WLTP - Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure - Proçedura e provës së mjeteve të lehta e harmonizuar në të gjithë botën

Galeria