Faqja jonë e internetit përdor cookies për analiza statistikore dhe për të përmirësuar përvojën e përdoruesit. Duke vazhduar me përdorimin e faqes sonë, ju pajtoheni me këto kushte. Për më shumë informacion, ju lutemi lexoni Politikat e privatësisë dhe mbrojtja e të dhënave personale dhe Njoftimi mbi privatësinë.
Pjesa e jashtme
Pjesa e brendshme
Audio, Komunikimi dhe Informacioni
Niveli COMFORT dhe pajisje shtesë
Pjesa e jashtme
Pjesa e brendshme
Niveli EXECUTIVE dhe pajisje shtesë
Pjesa e jashtme
Pjesa e brendshme
Niveli EXECUTIVE dhe pajisje shtesë
Pjesa e jashtme
Pjesa e brendshme
Niveli LUXURY plus dhe pajisje shtesë
Pjesa e jashtme
Audio, Komunikimi dhe Informacioni
Niveli EXECUTIVE dhe pajisje shtesë
Pjesa e jashtme
Pjesa e brendshme
SPECIFIKIMET TEKNIKE | 1.2 Turbo 6 M/T1 |
1.2 Turbo CVT2 |
1.8 HSD4 122 kf./e-CVT3 |
2.0 l HYBRID Forcë Dinamike5 184 kf./e-CVT |
---|---|---|---|---|
Vëllimi i motorit (cmᶾ) | 1197 | 1197 | 1798 | 1987 |
Fuqia totale e kombinuar e sistemit hybrid (DIN kf) | - | - | 122 | 184 |
Fuqia maksimale e motorit me djegie (DIN kf) |
116 | 116 | 98 | 153 |
Rrotullimet maksimale te motorit (Nm/rpm) | 185 (1500-4000) | 185 (1500-4000) | 142/3600 |
192 / 4400-5200 |
Transmisioni | 6 T/M | CVT | e-CVT | e-CVT |
Sistem Stop/Start | jo | jo | po | po |
Shpejtësia maksimale (km/orë) | 200 | 195 | 180 | 180 |
Akselerimi (0-100 km/orë) | 10.3 | 10.3 | 11.1 | 8.1 |
Konsumi i kombinuar i karburantit (litra/100 km) | 6.3 | 6.6 | 4.5-5.0 | 5.3-5.4 |
Emetimi i gazrave CO2 | 143 | 150 | 103-113 | 120-122 |
Kapaciteti i serbatorit (litra) | 50 | 50 | 43 | 43 |
Euro Class | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
1) MT - Manual Transmision - Transmision Manual
2) CTV - CVT – continuously variable transmission - Transmision vazhdimisht i ndryshueshëm (automatike)
3) e-CTV - Electronically controlled continuously variable transmissions - Transmision vazhdimisht i ndryshueshëm me kontroll elektronik (automatike)
4) HSD - Hybrid Synergy Drive - Kombinim i motorit konvencional me motorin elektrik
5) Forcë Dinamike - motor i gjeneratës së fundit Toyota e cila konsiston në fuqi më të madhe, konsum më të ulët dhe me emetime CO2 më të ulta.